Deklaracja Dostępności
Deklaracja dostępności
SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM. ANDRZEJA MIELĘCKIEGO ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony http://www.spskm.katowice.pl.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych.
- Formularz kontaktowy nie posiada dowiązanych etykiet tekstowych.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Mirosław Spałek – mejlowo dostepnosc-plus@spskm.katowice.pl lub telefonicznie 32 259 16 88.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do Dyrekcji Szpitala:
- dr. n.med. Włodzimierz DZIUBDZIELA – Dyrektor,
- Adres: ul. Francuska 20-24, 40-027 Katowice,
- mejl: spskm@spskm.katowice.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Budynek Administracji SPSKM w Katowicach – budynek nr 6
• Podmiot zapewnia, że w budynku nie ma pętli indukcyjnych.
• Podmiot nie zastosował w budynku oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
• Podmiot nie zapewnia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych.
• Podmiot nie zastosował w budynku rozwiązań architektonicznych, środków technicznych lub instalacji urządzeń, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych.
• Podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do budynku osobie korzystającej z psa asystującego.
Oddział Nefrologii, Transplantologii i Chorób Wewnętrznych – budynek nr 1
• Podmiot zapewnia, że w budynku nie ma pętli indukcyjnych.
• Podmiot nie zastosował w budynku oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
• Podmiot nie zapewnia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych
• Podmiot zastosował w budynku rozwiązania architektoniczne, środki techniczne oraz instalacje urządzeń, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyjątkiem pomieszczeń technicznych.
• Podmiot w części budynku zapewnił informację na temat rozkładu pomieszczeń, w jednym z dostępnych sposobów – głosowy (portiernia)
• Podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do budynku osobie korzystającej z psa asystującego.
Oddział Chirurgii Ogólnej, Naczyniowej i Transplantacyjnej – budynek nr 4
• Podmiot zapewnia, że w budynku nie ma pętli indukcyjnych.
• Podmiot nie zastosował w budynku oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
• Podmiot nie zapewnia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych
• Podmiot zastosował w budynku rozwiązania architektoniczne, środki techniczne oraz instalacje urządzeń, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyjątkiem pomieszczeń technicznych.
• Podmiot w części budynku zapewnił informację na temat rozkładu pomieszczeń, w jednym z dostępnych sposobów – głosowy (portiernia)
• Podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do budynku osobie korzystającej z psa asystującego.
Oddział Chirurgii Szczękowo – Twarzowej – budynek nr 15
• Podmiot zapewnia, że w budynku nie ma pętli indukcyjnych.
• Podmiot nie zastosował w budynku oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
• Podmiot nie zapewnia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych
• Podmiot zastosował w budynku rozwiązania architektoniczne, środki techniczne oraz instalacje urządzeń, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyjątkiem pomieszczeń technicznych.
• Podmiot w części budynku zapewnił informację na temat rozkładu pomieszczeń, w jednym z dostępnych sposobów – głosowy (portiernia)
• Podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do budynku osobie korzystającej z psa asystującego.
Oddział Otorynolaryngologii – budynek nr 2
• Podmiot zapewnia, że w budynku nie ma pętli indukcyjnych.
• Podmiot nie zastosował w budynku oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
• Podmiot nie zapewnia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych
• Podmiot zastosował w budynku rozwiązania architektoniczne, środki techniczne oraz instalacje urządzeń, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyjątkiem pomieszczeń technicznych.
• Podmiot w części budynku zapewnił informację na temat rozkładu pomieszczeń, w jednym z dostępnych sposobów – głosowy (portiernia)
• Podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do budynku osobie korzystającej z psa asystującego.
Oddział Dermatologii – budynek nr 3
• Podmiot zapewnia, że w budynku nie ma pętli indukcyjnych.
• Podmiot nie zastosował w budynku oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
• Podmiot nie zapewnia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych
• Podmiot zastosował w budynku rozwiązania architektoniczne, środki techniczne oraz instalacje urządzeń, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyjątkiem pomieszczeń technicznych.
• Podmiot w części budynku zapewnił informację na temat rozkładu pomieszczeń, w jednym z dostępnych sposobów – głosowy (portiernia)
• Podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do budynku osobie korzystającej z psa asystującego.
Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii – budynek nr 4
• Podmiot zapewnia, że w budynku nie ma pętli indukcyjnych.
• Podmiot nie zastosował w budynku oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
• Podmiot nie zapewnia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych
• Podmiot zastosował w budynku rozwiązania architektoniczne, środki techniczne oraz instalacje urządzeń, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyjątkiem pomieszczeń technicznych.
• Podmiot w części budynku zapewnił informację na temat rozkładu pomieszczeń, w jednym z dostępnych sposobów – głosowy (portiernia)
• Podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do budynku osobie korzystającej z psa asystującego.
Oddział Chorób Wewnętrznych i Chemioterapii Onkologicznej – budynek nr 25
• Podmiot zapewnia, że w budynku nie ma pętli indukcyjnych.
• Podmiot nie zastosował w budynku oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
• Podmiot nie zapewnia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych
• Podmiot zastosował w budynku rozwiązania architektoniczne, środki techniczne oraz instalacje urządzeń, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyjątkiem pomieszczeń technicznych.
• Podmiot w części budynku zapewnił informację na temat rozkładu pomieszczeń, w jednym z dostępnych sposobów – głosowy (portiernia)
• Podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do budynku osobie korzystającej z psa asystującego.
Oddział Hematologii i Transplantacji Szpiku – budynek nr 26
• Podmiot zapewnia, że w budynku nie ma pętli indukcyjnych.
• Podmiot nie zastosował w budynku oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
• Podmiot nie zapewnia wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych
• Podmiot zastosował w budynku rozwiązania architektoniczne, środki techniczne oraz instalacje urządzeń, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyjątkiem pomieszczeń technicznych.
• Podmiot w części budynku zapewnił informację na temat rozkładu pomieszczeń, w jednym z dostępnych sposobów – głosowy (portiernia)
• Podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do budynku osobie korzystającej z psa asystującego.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
- Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: dostęp przez koordynatora
- Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): brak
- Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): brak
- Aktualny raport z zapewnienia dostępności: https://spskm.katowice.pll/deklaracja-dostepnosci/